Бюрократ - Система керування сервісами та ресурсами

Бюрократ - Система керування сервісами та ресурсами

Інформаційні технології Бізнес послуги Житлово комунальне господарство Обслуговування кліентів Телекомунікації
Система керування ресурсами та сервісами дозволяє зробити комплексну автоматизацію компаніям що займаються наданням складних послуг за допомогою або для обслуговування різних технічних чи програмних засобів: Нерухомості, Транспорту, Обладнання, Систем, Програм та т.і.
Author: CR&D

Опис функціональних можливостей :


Керування каталогом послуг - Багаторівневий каталог видів діяльності (Сервісів), а також сервісний елементів (Послуг) дозволяє якісно структурувати діяльність сервісних підрозділів та компаній в цілому.

Керування каталогом Ресурсів - Об'єкти надання послуг та / чи обслуговуємі об'єкти. Можуть бути класифіковані за специфічними властивостяни та реалізвані з небдхідними рекзізитами (полями). Нерухомість, обладнання, транспорт, обладннання.

Будь які об'єкти інфраструктури в том числі віртуальні: бази даних, сервери, електнорі каталоги.  




Сервісні Ордери - Документи що не тільки визначають перелік та кількість замовлених послуг, але й реалізують специфіку реквізитів та процесів певного типу: “Аренда”, “Ремонт”, “Доставка”, “Обслуговування”, “Перевезення”.  Додатково реалізують технологічні карти та параметри своєчасності та якості надання послуг.

СервісДеск - Дозволяє сервісним підрозділам та компаніям автоматизувати роботу з обробки запитів та організувати роботу і комунікацію сервісних команд за методологією ITIL



Регламенти обслуговування - Надають можливість по Ресурсам та Локаціям генерувати Сервісні Запити та Сервісні Ордери в залежності від графіків по часу, показників лічильників, або налаштованих за умовами подій.

Автоматизація процесу - Універсальний механізм що допомагає налаштувати послідовність та доступність дій в залежності від подій, умов за реквізитами, або за налаштованими шаблонами.



Білінг та інвойсинг - Набір документів та інструментів що дозволяе вести облік як обсягів постуг так і заборгованостей як клієтнів так і підрядникам. При схемі передплат чи післяоплати. По даним подіям із будь якої моделі системи чи зі сторонніх джерел даних.